ایستاسازه
En Ar

درباره ما

شرکت عمرانی و مهندسی ايستاسازه


 با تکيه بر دانش فنی و سوابق مديران خود در مهندسی و ساخت پروژه های عمرانی و با هدف توسعه و گسترش فناوری نوين و تکنيکهای روز دنيا در زمينه مديريت، طراحی، ساخت و اجرای پروژه های عمرانی شکل گرفته است.

اين شرکت با برخورداری از نيروهاي جوان ، مجرب، خلاق و نوآور، با تکيه بر تخصص و صداقت در کار و بهره گيری از آخرين دستاوردهای علمی و تکنولوژيکی درصدد ارائه خدمات مهندسی در گستره وسيعی از زمينه های مهندسی عمران می باشد.

دانش علمی و فنی در کنار تجربه ی اجرایی، مدیریتی و قراردادی، تیم فنی مهندسی “ایستاسازه” را به گروهی قابل اعتماد، جهت واگذاری کلیه مراحل برنامه ریزی، طراحی، اجرا و نیز مدیریت و نظارت راهبردی پروژه های عمرانی – ژئوتکنیکی تبدیل و انجام موفقیت‌آمیز بسیاری از پروژه‌های متنوع طرح و اجرای پایدارسازی و بهسازی خاک را تضمین نموده است.

شرکت عمرانی و مهندسی ایستاسازه

شرکت عمرانی و مهندسی ايستا سازه، با استفاده از تجهيزات نرم افزاری، سخت افزاری و ماشين آلات تخصصی مربوطه فعاليت خود را در زمينه خاص ژئوتکنيکی شامل مشاوره هاي تخصصی، ارائه راهکار مناسب جهت اصلاح مشکلات ژئوتکنيکی در پروژه های عمرانی، طراحی و اجرايی سيستم های خاص پايدارسازی ديواره های خاکی و روشهای نوين بهسازی خاکی به انجام می رساند .

اين فعاليتها شامل کليه خدمات مطالعات و شناسايی های ژئوتکنیکی، نظارت تخصصی، ابزار دقيق و رفتار سنجی پروژه های ژئوتکنیکی، بهسازی لرزه ای ژئوتکنيکی سازه هاي موجود، طراحی و اجرای سيستم هاي پايدارسازی ترانشه ها و گودها:

به روش های میخکوبی یا نيلينگ، مهار گذاری یا انکراژ، ساخت از بالا به پایین یا تاپ دان، سازه نگهبان و استرات، اجراي ميکروپايل، روشهای نوين حفاری و تزريق، ديوار برلنی، ديوارهای خاک مسلح و ژئوسينتتيک ها، کنترل تراوش آب و زهکشی می باشد.

سخن مدیرعامل:

در دنیای فراصنعتی امروز سازمان هایی در عرصه رقابت موفق­ند که خلاقیت و نوآوری را شعار خود قرار داده و انعطاف در مقابل تغییرات محیطی را به عنوان بخشی از کسب و کار خویش قلمداد کنند. در این راستا شرکت ایستاسازه با هدف تشکیل مجموعه­ ای به عنوان پیمانکار تخصصی پایدارسازی و بهسازی خاک شکل گرفت.

شرکت عمرانی و مهندسی ایستاسازه - تجربه - تخصص - امنیت گود
خدمات شرکت عمرانی و مهندسی ایستاسازه
خدمات شرکت ایستاسازه - پایدارسازی گود
خدمات شرکت ایستاسازه - بهسازی خاک
شرکت عمرانی و مهندسی ایستاسازه - تجربه - تخصص - امنیت گود
خدمات شرکت عمرانی و مهندسی ایستاسازه
خدمات شرکت ایستاسازه - پایدارسازی گود
خدمات شرکت ایستاسازه - بهسازی خاک
previous arrow
next arrow

در مسیر توسعه:

در مسیر توسعه، ما در راستای گسترش فعالیت هایمان و افزایش ظرفیت مجموعه، ایجاد زیرساخت های لازم کمی و کیفی برای رسیدن به کیفیت مطلوب در ساخت و اجرای روش تاپ دان (Top-Down Construction) و سایر روش ها همکاری مشترکمان را با کارخانه اسکلت فلزی رقم زده ایم.

کارخانه در زمینی به مساحت 80،000 متر مربع و دارای 3 سالن تولید فعال به وسعت 20،000 متر مربع در حال فعالیت در زمینه ساخت سازه های فلزی می باشد.
سالن های کارخانه دارای ظرفیت تولید سالانه 36،000 تن در یک شیفت کاری می باشد که پتانسیل افزایش تا 60،000 تن در دو شیفت را دارا می باشد.

اسکلت فلزی
تاپ - دان
خدمات سازه
سوله صنعتی
کارخانه
previous arrow
next arrow
follow our social’s